Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2009

Για τα διόδια της σήραγγας Ακτίου-Πρέβεζας

ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ 18 Ιανουαρίου 2009

ΠΟΥ ΔΙΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ

ΑΠΟ ΤΗ ΣΗΡΑΓΓΑ ΣΤΟ ΑΚΤΙΟ

Πληροφορίες:

Βέλλιος Λάμπρος 6947903762

Κανέλιας Παναγιώτης 6974818526

Κρομμύδας Απόστολος 6944392218

Σταματέλος Παναγιώτης 6974288676

Χρυσικού Γιάννα 2682028719

Χάιδας Ηλίας 6974064495

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

« Όνειδος Υποκριτές και Φαρισαίοι »

«…από τη χρήση των ανωτέρων καρτών ,οι οποίες μάλιστα ,δε χρησιμοποιήθηκαν αποκλειστικά από κατοίκους της περιοχής, αλλά από κατά περίπτωση επισκέπτες του Νομού (τουρίστες κλπ) προέκυπτε απώλεια εσόδων για το Δημόσιο άνω των 500.000 ετησίως…»

Απάντηση της Διοίκησης του ΤΕΟ ,στην επερώτηση του Βουλευτή Πρέβεζας κ.Παπαχρήστου (αρ.πρωτ.1780/23-12-08)


«…θεωρήθηκε ότι γίνεται χρήση του ευεργετήματος ,όχι από τους συχνά μετακινούμενους ,αλλά από άλλους οι οποίοι δεν είχαν κανένα λόγο να μην πληρώνουν…..»

Ξανθόπουλος Θ.,Υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ ,στην επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή Ν. Ιωαννίνων κ. Αλυσανδράκη .( Βουλή, 15-1-09)


Οι κύριοι λοιπόν της Διοίκησης του ΤΕΟ και οι πολιτικοί προϊστάμενοι τους ,μέσω της αφαίμαξης και ξεπουλήματος της Δημόσιας περιουσίας και της αφυδάτωσης του λαϊκού εισοδήματος ,υποκριτικά αναφέρουν ότι ενδιαφέρονται για αυτήν.


Ας τους θυμίσουμε λοιπόν κάποια σκόρπια λόγια……

«..αναψυκτήριο Μαγγίνα, σκάνδαλο Ζαχόπουλου ,αυθαίρετο Σουφλιά , ξεπούλημα ΟΤΕ ,νοθεία στη Βουλή, σκάνδαλο Siemens , χρηματισμός Παυλίδη, σκάνδαλο ΟΣΕ, σκάνδαλο Βατοπεδίου ,κουμπάροι ,ξεπούλημα ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ, ξεπούλημα των ΛΙΜΑΝΙΩΝ, υποκλοπές ,κτηματολόγιο,28 δις στις τράπεζες κερασμένα…..και νυν κι αει…»


Όσο αναφορά τη ζεύξη υπάρχουν κάποια δεδομένα :

1. Το έργο πραγματοποιήθηκε μόνο με χρήματα του Δημοσίου

2. Η ζεύξη δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα ,αφού δεν έχουν παραδοθεί οι προβλεπόμενες προσβάσεις. Οπότε και με δεδικασμένο τη μη ύπαρξη διοδίων σε ένα ατελές έργο όπως η Εγνατία ,δε θα έπρεπε μέχρι το πέρας των εργασιών να υπάρχει κόμιστρο χρήσης.

3. Οι έξοδοι της σήραγγας συναντούν εθνικές οδούς –ο θεός να τις κάνει- χωρίς στηθαία. Η κοινοτική οδηγία είναι σαφής : «..σε εθνικές οδούς χωρίς διαχωριστικά ασφαλείας δεν πρέπει να καταβάλλονται διόδια..» Αυτό εξάλλου συμβαίνει ,από τους γνώστες της κοινοτικής οδηγίας στην Εθνική οδό Πατρών – Κορίνθου με τη στήριξη του Δικηγορικού Συλλόγου Πατρών.

4. Αλήθεια γνωρίζουν οι υπεύθυνοι που διαχειρίζονται τα τεράστια έσοδα της σήραγγας και κόπτονται για το δημόσιο συμφέρον(;) ,πόσα ατυχήματα έχουν γίνει σε ακτίνα 500 μέτρων από τις εξόδους της ζεύξης λόγω ακαταλληλότητας των δρόμων;

5. Όσο φορέας διαχείρισης του έργου ήταν ιδιώτης (ΑΚΤΩΡ ΑΕ) ,υπήρχε πρόνοια για τους εργαζόμενους. Αντίθετα όταν φορέας έγινε κρατική επιχείρηση (ΤΕΟ ΑΕ) το ευεργέτημα (;) έπαψε να ισχύει.

6. Η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ ΑΕ ,έπαψε να εκμεταλλεύεται τη ζεύξη γιατί ο οικονομικός στόχος με ορίζοντα δεκαετίας επιτεύχθηκε σε επτά χρόνια.

7. Το πιο αισιόδοξο σενάριο της οικονομικοτεχνικής μελέτης ,έγινε πράξη με τα περισσότερα από 1.000.000 αυτοκίνητα που διέρχονται ετησίως.

8. Είναι πρόβλημα της Διοίκησης του ΤΕΟ ,να διασφαλίσει σε ποιον εκδίδει τις εκπτωτικές κάρτες. Για να τους βοηθήσουμε –μιας κι οι παχυλοί μισθοί τους ανταποκρίνονται μόνο σε τρόπους είσπραξης κι όχι κοινωνικής πολιτικής- μια απλή βεβαίωση εργασίας αρκούσε για του λόγου το αληθές..

9. Γνωρίζουν όμως οι ιθύνοντες τι σημαίνει για τους εργαζόμενους μια επιπλέον επιβάρυνση της τάξεως του 35 % και πάνω ή βλέπουν μόνο τις εισπράξεις από τα 1.000.000 και πλέον αυτοκίνητα που διέρχονται ετησίως από τη σήραγγα και μας μετράνε σα διαφυγόντα κέρδη;

10. Οι κύριοι που κόπτονται για τη διασφάλιση του Δημόσιου χρήματος, νοίκιασαν τον εισπρακτικό μηχανισμό από ιδιωτική εταιρεία έναντι 54.000 ευρώ μηνιαίως. Ο ίδιος «μηχανισμός» κόστιζε στο ΤΕΟ 40.000 ευρώ μηνιαίος ,όταν το διαχειριζόταν οι ίδιοι. Μήπως πρέπει να επέμβει ο εισαγγελέας, για διασπάθιση δημόσιου χρήματος (14.000 μηνιαίως)

11. Οι εμπορικοί σύλλογοι των όμορων περιοχών ,έχουν αντιληφθεί τι συμβαίνει ;

12. Οι φορείς κι οι εκλεγμένοι αντιπρόσωποι σε όλα τα επίπεδα της εξουσίας πιστεύουν ότι έχουν επιτελέσει το καθήκον τους με κάποιες ανακοινώσεις; Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στην τελευταία συνάντηση της επιτροπής αγώνα στο Εργατικό Κέντρο ,την Κυριακή 18-1-09 ,παραβρέθηκε μόνο εκπρόσωπος του Δήμου Πρέβεζας κι ενώ είχαν κληθεί όλοι οι φορείς.

«..Ο σιωπών δοκεί συναινείν…»

13. Η ανεμπόδιστη μετακίνηση των ανθρώπων – από ένα δημόσιο έργο – χωρίς τεχνητά σύνορα και φραγμούς .» αποτελεί είδος θρησκευτικής αίρεσης;

14. Ποιος είναι ο εναλλακτικός τρόπος πρόσβασης;


Απέναντι λοιπόν στην άγρια επίθεση ,να βάλουμε μπροστά τις ανάγκες μας, να πάρουμε την υπόθεση του αγώνα στα χέρια μας, γιατί ότι ονειρευόμαστε δε χτίζεται σε μια παλάμη που ζητιανεύει ,αλλά σε αυτήν που σφίγγεται σε μια γροθιά.


-ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΕΚΠΤΩΤΙΚΩΝ ΚΑΡΤΩΝ

-ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ

ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 23/1, ΩΡΑ: 7:15π.μ. ΑΚΗΔΕΜΟΝΕΥΤΑ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΟΥ ΑΚΤΙΟΥ