Τρίτη 11 Μαΐου 2010

Σφάξε με ,αγά μου, ν αγιάσω! η αλλιώς ανοικτή επιστολή στον κύριο Γ. Παπανδρέου


Της   ΕΥΓΕΝΙΑΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ

 Μου λες να κάνω θυσίες. Να υποστώ όλα αυτά που μου ετοιμάζεις για μένα χωρίς εμένα χωρίς διαμαρτυρία. Να δεχτώ άκριτα όλα τα ψέματα που μου λες ,από το πρωί μέχρι το βράδυ ,κι ας νιώθω κορόιδο. Τελικά είχες τα λεφτά και αν τα είχες γιατί δεν τα ξόδεψες προς μία αποδεκτή και σωτηρία λύση του προβλήματος της χώρας; Αληθεύει ότι δεν τα είχε ζήτησε ο ΔΝΤ αλλά τα μαγείρεψες ( καλά  ή πρόχειρα ;) στην κουζίνα του σπιτιού σου; Ο Τζών Λίπσκι, Νο 2 του ΔΝΤ (πρώτος Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος) λέει ξεκάθαρα στην τηλεόραση του Bloomberg: Δεν επιβάλαμε εμείς τα μέτρα στην Ελλάδα.
Σφάξε με  πρασινοφρουρέ για να αγιάσω. Να αγιάσω και να  γίνω άξια! Να ανέβω στους ουρανούς. Να με γιορτάζουν κάθε χρόνο. Δελεαστική πρόταση .Να θυσιαστώ , για την μάνα πατρίδα αλλά ποιος με διαβεβαιώνει ότι η θυσία μου (και κατ επέκταση όλων των μικρομεσαίων και προβληματικών αυτής της χώρας) θα πάει προς σωστή κατεύθυνση; Τι αντίκτυπο θα έχει αυτή η θυσία; Που  ξέρω εγώ ότι αυτά τα μέτρα δεν περιορίζονται σε εμάς; Γιατί βλέπω ότι δεν αγγίζουν άλλους;
Με καταδικάζεις να ζήσω μόνιμα με δανεικά .Δεν μου προσφέρεις καμία αναπτυξιακή δράση .Εφ όρου ζωής θα πληρώνω τόκους από τα δανεικά (με τοκογλυφικούς όρους) που πήραν άλλοι χωρίς να με ρωτήσουνε. Μέρα με την μέρα περιορίζονται τα εργασιακά μου δικαιώματα. Αυτά που είναι αποτέλεσμα τόσων αγώνων και θυσιών. Τα κεκτημένα  των γυναικών  καταργούνται με μία εντυπωσιακή βιασύνη. Η στενότητα μυαλού ,  σε κάνει να βλέπεις κοντόφθαλμα το μέλλον της χώρας . Σαν να μην σε ενδιαφέρει  ,εκεί ψηλά στην Πράσινη Ανάπτυξη, ότι η  Ελλάδα έχει τέτοια υψηλή υπογεννητικότητα(από το 2,4 το 1960, σε 2,18 το 1977, 1,58 το 1986, 1,31 το 2001 και 1,28 το 2005 (Ε.Σ.Υ.Ε. 2006).Προέρχεσαι από πολύτεκνη οικογένεια .Η Ελλάδα επέζησε της τουρκοκρατίας διότι τότε οι ελληνικές οικογένειες κατά 70% ήσαν πολύτεκνες. Στους πολύτεκνους αυτούς οφείλεται το ότι δεν ξεκληρίστηκε το γένος των Ελλήνων Από πολύτεκνες οικογένειες προέρχονταν όλοι οι ήρωες του 1821. Π.χ. ο Παπαφλέσσας είχε 18 αδέλφια, ο Κολοκοτρώνης 12, όπως και ο Αθ. Διάκος. Ο Σαμουήλ είχε 11 αδέλφια. Ο Καποδίστριας 8. Ο Μακρυγιάννης είχε 12 παιδιά, ο Κανάρης 7 και ο Μιαούλης 5 (reporter.gr).
Με ποια κριτήρια με  καταδικάζεις να μην χαρώ την σύνταξή μου και ούτε την επικουρική; .Όλα αυτά για τα οποία  δεν έχω κλέψει .Τα δικαιούμαι  επειδή  τα έχω προπληρώσει  Με το έτσι θέλω σβήνεις τα πάντα  και γράφεις στις σόλες των υποδημάτων σου όλες τις οικονομίες μου. Ακυρώνεις το παλιό ρητό Labor omnia vincit improbus=ο υπερβολικός μόχθος νικάει τα πάντα, στερώντας μου μετά από τόσους κόπους την αξιοπρέπεια των γηρατειών μου.
Αντί να πιάσεις τους πραγματικούς κλέφτες και να  στείλεις στα δικαστήρια τους άρχοντες της διαφθοράς  μου κουνάς απειλητικά το δάκτυλο ..Να  είμαι υπάκουη ότι και να μου κάνεις .Να καθίσω να με σφάξεις. Με το πρόσχημα των  τελευταίων γεγονότων (οι αναρχικοί θα μας κάψουνε όλους;)μου προτείνεις να καθίσω  στα αυγά μου .Να γίνω κότα. Να μην βροντοφωνάξω στους δρόμους της Αθήνας για την αδικία που μου κάνεις. Λυπάμαι που σε απογοητεύω ή μάλλον δεν λυπάμαι καθόλου. .ΔΕΝ ΣΦΑΞΑΝΕ.