Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Ο Λοβέρδος και η Πρέβεζα


Όχι δεν έχουν καμιά σχέση  ο Λοβέρδος  με ….την  Πρέβεζα.
( Φτύσε το κόρφο σου παιδί μου…)

Παρ’ όλα αυτά, σήμερα είχε την… τιμητική του!

Η φάτσα του, μαζί με τις δηλώσεις του για τους δημόσιους υπαλλήλους καθώς και με το ΦΕΚ διορισμού της συζύγου του στο δημόσιο  (εντάξει μαζί και μερικά κοσμητικά επίθετα  και εκφράσεις)  κοσμούσε τους τοίχους της αγοράς της Πρέβεζας!

Εκατοντάδες Πρεβεζάνοι πλησίαζαν τις αφίσες, διάβαζαν και έστελναν τα…χαιρετίσματα στο Λοβέρδο.
(Αντρέα μου το τι άκουσα... δεν γράφεται πουλάκι μου  ούτε περιγράφεται!).

Έλα βρε, μην κάνεις σαν το Βασιλάκη Καΐλα.
Δεν τ’ άκουγες μόνο συ αλλά και το «όλον ΠΑΣΟΚ» !

Από το κλίμα που είδα  πάντως να διαμορφώνεται… τι να σου πω Αντρέα μου .

Μήπως θα ήταν καλύτερα να  αποφεύγεις τα κακοτόπια  αγόρι μου.

Εξ άλλου σκατοκλίμα καμάρι μ'  η Πρέβεζα!
Υγρασίααααα!


Τι τα θες …
Πρεβεζάνοι παιδί μου.Ηπειρώτες .
Αγύριστα… πλακουτσωτά κεφάλια!